Haber

DeFacto’nun yatırımları okyanusları aştı

DeFacto’nun yatırımları okyanusları aştı

 

Türkiye’nin global moda markası DeFacto, dünya çapında açtığı yeni mağazalarla büyümeye devam ediyor. 100 ülkede 500’den fazla offline mağaza ve online satış kanalıyla faaliyetlerini sürdüren DeFacto, yeni mağazasını Hint Okyanusu’ndaki Mauritius Adası’nda açtı. ‘Ulaşılabilir Moda’ vizyonuyla 5 kıtada tüketicilere uygun fiyatlı ürünler sunan DeFacto, Tribeca Alışveriş Merkezi’nde 630 metrekarelik iki katlı mağazasıyla hizmet verecek.

 

Türk hazır giyim ve moda sektörünün uluslararası arenaya taşınmasına öncülük eden DeFacto, 100 ülkede 500’ü aşkın offline mağazası ve online satış kanalıyla faaliyetlerine devam ediyor. Asya’dan Avrupa’ya, Amerika’dan Afrika ve Avustralya’ya kadar 5 kıtaya ulaşan DeFacto’nun mağaza yatırımlarına kattığı son ülke Hint Okyanusu’ndaki Mauritius Adası oldu.

 

“Erişilebilir Moda” vizyonuyla küreselleşme hedefleri doğrultusunda stratejik adımlar atmaya devam eden DeFacto’nun okyanus ortasındaki ilk mağazası, Tribeca Alışveriş Merkezi’nde 630 metrekare satış alanıyla iki katta hizmet verecek. Kadın, erkek, çocuk ve bebeklere yönelik eserlerin yer aldığı mağazada toplam 17 bin sanat eseri Mauritius halkının beğenisine sunulacak.

 

Toplamda 100 ülkede 100 milyon müşteriye hizmet veren DeFacto, yeni yatırımlarla büyümesini sürdürecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu